Klantenservice

Bestellen

In onze Webshop van Cappuccino Laren kan je gemakkelijk en snel shoppen. Het online bestellen bij Cappuccino Laren doe je als volgt: 

  • Klik op een foto of kies een artikel en selecteer de gewenste kleur/maat
  • Klik op de button ‘toevoegen aan winkelmand’
  • Als je voor het eerst bestelt, kies dan voor 'ik heb geen account' en dan kan je hier de benodigde gegevens invullen. Als je al wel een account hebt kan je inloggen met je e-mail en wachtwoord
  • Controleer je bestelling
  • Kies de gewenste betaalmethode
  • Ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'afrekenen'
  • Vervolgens kom je in een betaalscherm waar je de betaling kunt afronden.

Alle bestellingen worden na ontvangst van je betaling de volgende werkdag verstuurd. Als je vragen hebt kan je ons per email en telefonisch bereiken. 

Orderbevestiging

Na het bevestigen van de bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Zodra wij de bestelling hebben verzonden ontvang je per e-mail een verzendbevestiging.

Heb je geen bevestiging ontvangen? Mogelijk is de orderbevestiging in je spamfolder terechtgekomen.

Bestelling wijzigen of annuleren

De bestelling kan na betaling niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Controleer de producten in je winkelwagen voordat je de bestelling definitief plaatst. 

Niet leverbaar artikel

Cappuccino Laren streeft ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail op de hoogte gesteld. We zorgen er dan voor dat het bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening wordt teruggestort.

 

Bezorgen

Cappuccino Laren brengt geen verzendkosten in rekening voor het bezorgen van je bestelling binnen Nederland. Vanzelfsprekend kan je jouw bestelling ook ophalen in onze winkel in Laren. De werkdag volgend op je betaling bezorgen wij je bestelling via PostNL. 

Vertraagde levering 

Wij proberen jouw bestelling binnen de aangegeven levertijd te laten bezorgen. Als een levering vertraagd is, zullen wij je zo snel mogelijk per email op de hoogte te stellen.  

 

Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst- of afhaaldatum van je bestelling, mag je deze retour sturen of afgeven in onze winkel. Artikelen met korting (sale) kunnen niet retour gestuurd worden. De kosten voor retourzending zijn voor jouw rekening. Alle artikelen moeten onbeschadigd en niet gedragen retour gestuurd worden, in de originele verpakking. Ook moet het artikel nog alle originele labels en kaartjes hebben.

Retour sturen

Retour sturen van een artikel doe je als volgt:

  • Vul het bijgevoegde retourformulier volledig in
  • Voeg de artikelen samen met de ingevulde retourformulier in de originele verzenddoos
  • Plak de retoursticker op de verzenddoos en geef deze af bij een PostNL servicepunt of in onze winkel

Retourzendingen zijn voor jouw eigen risico. Cappuccino Laren is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde items. Vraag bij het postkantoor daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Ontbreekt de retoursticker? Neem dan contact met ons op.

Retourvoorwaarden
  • Artikelen moeten compleet en onbeschadigd zijn
  • Artikelen moeten zijn voorzien van de originele kaartjes en labels
  • Artikelen mogen niet gedragen of gebruikt zijn
  • Artikelen moeten uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd te worden
  • Artikelen in de Sale kunnen niet retour gestuurd worden
  • Vul het retourformulier volledig in
  • Verzend de artikelen in de originele verpakking
Terugbetaling

Nadat wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen en goedgekeurd maken wij binnen 5 werkdagen het geld over naar je bankrekening.

De verzendkosten voor retourzending zijn voor rekening van jou.

Algemene Voorwaarden

De algemene voorwaarden van Cappuccino Laren kan je downloaden door op deze link te klikken